fbpx

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup online skipasov

Lyžiarske stredisko Ski Tále, Nízke Tatry

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako ,,obchodné podmienky“) pre zimnú lyžiarsku sezónu 2024/2025 sú vydané obchodnou spoločnosťou Tále, a.s., so sídlom Tále 100, 977 01 Horná Lehota, IČO: 36 028 631, zapísanej v OR OS Banská Bystrica, oddiel: Sa, vložka č. 478/S (ďalej len „Tále, a.s.“ alebo len „prevádzkovateľ“ alebo len ,,predávajúci“), upravujú predaj online skipasov a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnych zmlúv uzatvorených prostredníctvom komunikácie na diaľku a ktorých predmetom je kúpa a predaj tovaru ponúkaného predávajúcim.

1.2.
Kontaktné údaje prevádzkovateľa:
Obchodné meno:   Tále, a.s.,
Sídlo:                           Tále 100, 977 01 Horná Lehota
Telefónne číslo:       +421 48 6712 201
E-mail:                       ski@tale.sk

1.3. Kupujúcim sa na účely týchto obchodných podmienok rozumie každý zákazník – fyzická osoba, fyzická osoba/ podnikateľ, právnická osoba, ktorá si kúpi online skipas prostredníctvom online obchodu a uzatvorí kúpnu zmluvu s predávajúcim (ďalej len ,,kupujúci“).

1.4. Online skipasom sa rozumie tovar – konkrétny druh zakúpeného skipasu (vymedzenie viď ďalšia veta), ktorý je v čase jeho kúpy dostupný v online obchode (ďalej len ,,online skipas“ alebo ,,skipas“). Skipas – je časovo ohraničené oprávnenie, ktoré umožňuje počas jeho platnosti neobmedzene využívať lyžiarske vleky, ktoré sú k dispozícii a sú aktívne v čase použitia tohto oprávnenia podľa podmienok stanovených v obchodných podmienkach. Podmienkou pre používanie skipasu je vlastníctvo/držba karty, na ktorej je zapísané časovo ohraničené oprávnenie. Uzatvorením kúpnej zmluvy dochádza zároveň k uzatvoreniu poistnej zmluvy na úrazové poistenie držiteľa skipasu. Platnosť oprávnenia v danej zimnej sezóne stanovuje typ online skipasu.                                                                                        

1.5. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti s uzatváraním kúpnych zmlúv prostredníctvom internetového obchodu https://tale.axess.shop/sk (ďalej len ,,online obchod“), ktorý prevádzkovateľ ako predávajúci prevádzkuje na svojej internetovej stránke tale.sk, v ktorom kupujúci ako zákazník kupuje online skipasy.

1.6. Areál lyžiarskeho strediska Ski Tále – pozemky vo vlastníctve alebo nájme Tále, a.s. zodpovedajúce grafickému zobrazeniu na mapách zverejnených na webe https://www.tale.sk/wp-content/uploads/2022/10/Mapa-ski-tale-scaled.jpg?x68585&x74231.

1.7. Kúpou jedného alebo viacerých online skipasov sa kupujúci zaväzuje bez výhrad rešpektovať a dodržiavať:

–  tieto obchodné podmienky,
– platný Prevádzkový poriadok lyžiarskeho strediska Ski Tále, ktorý je k dispozícii vždy v listinnej podobe v pokladniach Tále, a.s. a zverejnený na internetovej stránke www.tale.sk , ktorého súčasťou je aj Biely kódex.

2. NÁKUP ONLINE SKIPASOV, UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

2.1. Predaj online skipasov sa uskutočňuje v súlade s  ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

2.2. Predmetom predaja sú online skipasy – tovar ponúkaný predávajúcim v online obchode. Súčasťou každej ponuky konkrétneho online skipasu je jeho označenie, opis jeho vlastností či parametrov, údaj o konečnej cene v eurách, dostupnosti, možných nákladoch na jeho dodanie, ak je to potrebné.

2.3. Nakupovať online skipasy prostredníctvom online obchodu môžu v súlade s obchodnými podmienkami všetky fyzické za podmienok stanovených ďalej.

2.4. Na základe zakúpeného online skipasu je kupujúci oprávnený počas doby platnosti skipasu a počas prevádzkových hodín Tále, a.s. využívať:

  • lanový vlek TATRAPOMA H 130
  • lanový vlek TATRAPOMA H 100
  • TLV „A“
  • TLV „C“
  • detský vlek Tatrapoma S,,
  • detský vlek BBK-H,

ktoré sa nachádzajú v Areáli lyžiarskeho strediska Ski Tále. Ich prevádzka v danom momente je závislá od dostatočných podmienok na ich prevádzku.

2.5. V online obchode je možné nakupovať nasledujúce druhy online skipasov:

  • 4-hodinový skipas,
  • celodenný skipas (platný na určitý deň v čase od 9.00 – 16.00 hod),
  • viacdňové skipasy.

Ich jednotlivé vymedzenie sa nachádza v prevádzkovom poriadku lyžiarskeho strediska Ski Tále.

Všetky druhy uvedených online skipasov je možné zakúpiť pre dospelých, juniorov, deti a seniorov.  Vekové ohraničenie a špecifikácia je uvedené v cenníku skipasov platného v sezóne 2024/2025.

2.6. Nákup zľavnených skipasov (napr. ZŤP, región,…) formou online obchodu nie je možný. Zľavnené – zvýhodnené skipasy je možné zakúpiť len osobne v pokladniach nachádzajúcich sa v areáli lyžiarskeho strediska Ski Tále počas prevádzkových hodín  (t.j. v čase od 9.00 – do 16.00 hod.) s predložením požadovaných preukazov podľa pokynov zodpovedných osôb.

2.7. V online obchode sú k dispozícii formy nákupu:

  • Bez registrácie, kedy nie je kupujúcemu ako neregistrovanému zákazníkovi  vytvorený účet na webovej stránke https://tale.axess.shop.
  • S registráciou, kedy sa kupujúcemu po zadaní hesla vytvorí účet na stránke https://tale.axess.shop.
    Kupujúci ako registrovaný zákazník má možnosť nakupovať online skipasy za zvýhodnených podmienok.

    2.8. Po registrácii/ odmietnutí registrácie podľa bodu 2.7. realizuje kupujúci nákup online skipasov formou objednávky, vložením online skipasu do košíka a vyplnením jednotlivých položiek vo formulári online obchodu.

Jedná sa o:

1) výber konkrétneho druhu online skipasu,

2) výber formy úhrady (cez Google Pay, Apple Pay, akceptovateľné sú všetky druhy platobných kariet)

3) zadanie kontaktných údajov kupujúceho vrátane platnej elektronickej pošty,

4) vyplnenie začiatku čerpania online skipasu (pri viacdňových online skipasoch),

5) o určenie konkrétneho dňa pri 1-dňových online skipasoch,

6) miesto vyzdvihnutia,

7) súhlas s obchodnými podmienkami,

8) súhlas s platným Prevádzkovým predpisom lyžiarskeho strediska Ski Tále,

9) súhlas so spracovaním jeho osobných údajov na účely informovania o zľavách a akciách, prípadne odber newslettera,

10) záväzné potvrdenie objednávky.

Body 4) a 5) sa použijú podľa konkrétneho druhu online skipasu.

2.9. Pri vypĺňaní jednotlivých položiek uvedených v bode 2.8. je kupujúci povinný uvádzať všetky údaje správne a pravdivo.

2.10. Vyplnenie všetkých položiek uvedených v bode 2.8. (okrem bodu 10, ktorý je nepovinný), odkliknutím kolónky ,,ODOSLAŤ“ a pripísaním kúpnej ceny na účet predávajúceho podľa ďalšej vety  sa považuje za uzatvorenie kúpnej zmluvy.  Kupujúci bude po odkliknutí kolónky ,,ODOSLAŤ“ presmerovaný na online bránu, s celkovou kúpnou cenou, ktorú je povinný uhradiť prostredníctvom platobnej brány Global Payments, s. r. o. Uvedená kúpna cena je cenou konečnou, t. j. vrátane všetkých poplatkov a dopravy. Uzatvorením kúpnej zmluvy zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí, že je mu známy význam všetkých používaných pojmom a doložiek, že všetky ustanovenia mohol rozumne očakávať a nie sú pre neho prekvapivé.

2.11. Predávajúci bezodkladne po prijatí objednávky kupujúceho potvrdí prijatie objednávky elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty uvedenému kupujúcim pri registrácii, resp. uvedenú v objednávke.

2.12. Kúpna zmluva je platná do vyčerpania online skipasu.

2.13. Kombinovanie zliav nie je možné. Platí najvýhodnejšia cena pre zákazníka.

2.14. Nákup online skipasov nie je podmienený vlastníctvom nosiča lístka – čipovej karty spoločnosti AXESS (ďalej len „čipová karta“). Čipová karta bude vydaná v samoobslužnom automate po priložení QR kódu k čítačke.

2.15. Na jednu čipovú kartu je možné aktivovať len jeden online skipas.

2.16. Použitie čipovej karty a online skipasu sa riadi aktuálnym prevádzkovým poriadkom prevádzkovateľa, ktorý je dostupný v kase strediska SKI TÁLE a rovnako aj na internetovej stránke tale.sk.  

2.17. Online skipas je platný len v termíne, ktorého začiatok čerpania si zvolil zákazník pri nákupe online lístka – konkrétny deň pri nákupe, pričom jeho platnosť končí uplynutím doby platnosti špecifikovanej       v ods. 2.8. Nevyčerpaním online skipasu v tomto konkrétnom termíne, bez toho, aby zákazník zmenil dátum platnosti alebo odstúpil od kúpnej zmluvy podľa čl. 3 týchto obchodných podmienok, platnosť   online skipasu zaniká.

2.18. Prvým prechodom cez turniket je lístok znehodnotený a viazaný s osobou držiteľa, tým je neprenosný! Neprenosný je len lístok (lístok nakódovaný na čipovej karte), nie čipová karta ako nosič lístka.

2.19. Zakúpený online lístok sa aktivuje po prvom prechode cez turniket. Po aktivácii online skipasu už nie je možné zo strany zákazníka od kúpnej zmluvy odstúpiť.

2.20. Čipová karta slúži ako cestovný lístok až po aktivácii online skipasu spôsobom podľa predchádzajúceho bodu týchto obchodných podmienok. Do tohto momentu čipová karta neoprávňuje jej držiteľa k jazde.

2.21. Predávajúci si vyhradzuje právo vo výnimočných prípadoch vybraný online skipas kupujúcemu nedodať, a to najmä v prípade, ak online obchod uvádzal omylom zjavne chybné či neštandardné údaje najmä o vybranom online skipase, jeho cene a dodaní, popr. ak je lyžiarska sezóna 2024/2025 už ukončená. Predávajúci sa zaväzuje v takýchto prípadoch vrátiť kupujúcemu finančnú čiastku uhradenú na základe kúpnej zmluvy v plnom rozsahu.

2.22. Náklady vzniknuté Kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatváraním a plnením Kúpnej zmluvy sú hradené výlučne Kupujúcim.

2.23. Pri používaní čipovej karty sa kupujúci zaväzuje dodržiavať odporúčania uvedené v čl. 5.

3. KÚPNA CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY ONLINE SKIPASOV, DODACIE PODMIENKY, LEHOTY ODSTÚPENIA OD KÚPNEJ ZMLUVY

3.1. Kúpna cena online skipasov zakúpených v internetovom obchode zodpovedá cenám uvedeným v štandardnom a platnom cenníku strediska SKI TÁLE, ktorý je dostupný na všetkých pokladniach v stredisku a rovnako na internetovej stránke tale.sk v sekcii Cenník. Platby za dodanie online skipasov, prípadné ďalšie poplatky sú zahrnuté v cene online skipasu.

3.2. Cenu online skipasu/skipasov uhradí kupujúci predávajúcemu vždy bezhotovostne cez platobnú bránu Global payments, s. r. o., kam je presmerovaný po potvrdení objednávky online lístka. Po uskutočnení platby je zákazník informovaný o jej úspešnom prevedení alebo neprevedení a presmerovaný späť na stránku online obchodu. Ak platba prebehla v poriadku, obdrží kupujúci e- mailom „Potvrdenie nákupu“ s dokladom o úhrade a lístok v elektronickej forme s QR kódom. Doklad   o úhrade je zároveň aj daňovým dokladom, ktorý je zákazník povinný uschovať pre prípadnú reklamáciu. Ak platba neprebehla úspešne, bude zákazník informovaný o chybe a presmerovaný späť   k poslednému kroku v internetovom obchode. Za problémy vzniknuté počas platby platobnou bránou Global Payments, s. r. o. nesie plnú zodpovednosť jej prevádzkovateľ Global Payments, s. r. o. a zákazník je povinný riešiť prípadné reklamácie platieb s Global Payments, s. r. o. Pokiaľ zákazník neobdrží e-mail s QR kódom, mal by bezodkladne kontaktovať technickú podporu online nákupu lístkov na tel. č. +421 48 6712 201 v pracovných dňoch od 9:00 do 16:00, alebo nonstop na email: ski@tale.sk.

3.3. Nákup prostredníctvom platobnej brány Global Payments, s. r. o. je možné realizovať kedykoľvek, systém je funkčný nepretržite 24/7 okrem technologických prestávok. O plánovaných technologických prestávkach systému a z nich vyplývajúcej nemožnosti realizovať platby v tomto časovom úseku sa prevádzkovateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu vopred informovať na jeho internetovej stránke tale.sk . O neplánovaných technologických odstávkach systému sa zaväzuje prevádzkovateľ informovať bezodkladne ako sa o tejto skutočnosti dozvie na jeho internetovej stránke www.tale.sk

3.4. Lehota na dodanie online skipasu je vždy uvedená pri vytváraní objednávky podľa bodu 2.8., spravidla je to do 24 hodín od uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci berie na vedomie, že termín dodania je orientačný a ako taký je riadne označený.

3.5. Bankové poplatky súvisiace s úhradou kúpnej ceny hradí kupujúci.

3.6. Miestom vydvihnutia online skipasu sú výdajné automaty nachádzajúce sa v areáli lyžiarskeho strediska predávajúceho na adrese: Tále 100, 977 01 Horná Lehota.

3.7. O možnosti vyzdvihnutia online skipasu/skipasov podľa bodu 3.6. bude Kupujúci riadne a včas informovaný e-mailom.

3.8. Kupujúci sa zaväzuje si dodaný online skipas vyzdvihnúťnajneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa možnosti jeho vyzdvihnutia, ak sa zmluvné strany nedohodnú písomne inak.

3.9. Kupujúci je povinný si objednaný online skipas/online skipasy pri prevzatí tovaru riadne skontrolovať. Prevzatie potvrdí kupujúci vo výdajnom automate. Vady, nedostatky, chyby je kupujúci oznámiť kupujúcemu bezodkladne po jeho vyzdvihnutí. Akékoľvek problémy s vyzdvihnutím je kupujúci oprávnený hlásiť na t.č. +421 48 6712 201 v pracovných dňoch od 9:00 do 16:00, alebo nonstop na e-mail: ski@tale.sk , resp. v pokladniach prevádzkovateľa.

4. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA KUPUJÚCEHO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU

4.1. Odstúpenie od zmluvy sa riadi príslušnými ustanoveniami (§ 19 a nasl.) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

4.2. Poučenie pre kupujúceho, Právo na odstúpenie od zmluvy

4.2.1. Kupujúci má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia online skipasu. Vrátiť možno len nepoužitý skipas.

4.2.2. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa :

  • keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme online skipas alebo
  • pri dodaní viacerých online skipasov objednaných v jednej objednávke oddelene: „keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme tovar, ktorý bol dodaný ako posledný, alebo
  • pri dodaní objednávky pozostávajúceho z viacerých častí: „keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme posledný online skipas.“ alebo
  • pri dodávaní objednávky opakovane počas určitého času: „keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme prvý dodaný tovar.“,

ak nedošlo k aktivovaniu skipasov (viď 2.19.) skôr, vtedy nárok na odstúpenie od zmluvy zaniká dňom   aktivácie skipasu.

4.2.3. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy môže kupujúci informovať predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adresu: Tále, a.s. so sídlom: Tále 100, 977 01 Horná Lehota, IČO: 36 028 631, T.č.: +421 48 6712 201, e-mail: ski@tale.sk alebo v pokladni lyžiarskeho strediska.

Na tento účel  má kupujúci právo na odstúpenie od zmluvy využiť vzorový formulár zverejnený na stránke www.tale.sk.

Ak má kupujúci záujem, môže vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom webového sídla: www.tale.sk. Ak využije kupujúci túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy mu bude bezodkladne potvrdené na trvanlivom médiu (napríklad e-mailom, ktorý zadá), max. do 48 hodín.

4.2.4. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašle kupujúci oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

4.2.5. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy a vrátení online skipasu podľa 4.2.6. sa predávajúci zaväzuje kupujúcemu vrátiť všetky platby, ktoré boli uhradené v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie, ak vznikli. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúka predávajúci. Platby budú kupujúcemu vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď predávajúcemu bude doručené oznámenie kupujúceho o odstúpení od tejto zmluvy spolu so skipasom podľa 4.2.6.

Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, ak výslovne nesúhlasil s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

4.2.6. Spôsob vrátenia skipasu – Kupujúci môže tovar – skipas vrátiť poštou na adresu sídla prevádzkovateľa alebo ho doniesť vrátiť do pokladne najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošle späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Skipas musí byť nepoškodený, inak kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie jeho hodnoty  v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Prípadné náklady na vrátenie skipasu znáša kupujúci.

5. POUŽÍVANIE ČIPOVEJ KARTY S ONLINE SKIPASOM

5.1. Bezkontaktnú čipovú kartu je potrebné vložiť do vrecka na ľavej strane odevu. Predmety, ktoré môžu rušiť načítanie karty (napr. mobilné telefóny, kľúče od auta, platobné karty), by mali byť umiestnené na pravej strane odevu.
5.2. Pri prechádzaní cez turniket je potrebné mať pri sebe len jednu čipovú kartu so skipasom, pretože môže dôjsť k aktivácii oprávnenia z inej karty tohto typu.
5.3. Každý prechod cez turniket a načítanie karty je signalizované príslušným hlásením na displeji čítačky a zeleným svetlom na turnikete. Červená svetelná signalizácia na turnikete znamená zákaz prechodu cez turniket.
5.4. Po prejdení cez turniket sa automaticky spustí časová blokácia karty (platí u časových skipasov), ktorá znemožňuje použitie tej istej karty inou osobou.
5.5
. Fyzická osoba, ktorá používa časové oprávnenie karty, je povinná venovať pozornosť zvukovým signálom.

6. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY – DĹŽKA TRVANIA A POSTUP PRI UPLATNENÍ ZODPOVEDNOSTI ZA VADY SŤAŽNOSTI A PODNETY A ICH VYBAVOVANIE 

6.1. Prevádzkovateľ zodpovedá za vady, ktoré má online skipas pri jeho zakúpení kupujúcim a nezodpovedá údajom uvedeným v objednávke zadaných zákazníkom. Zákazník sa zaväzuje skontrolovať si požadované údaje pred záväzným potvrdením objednávky.

6.2. Reklamáciu je možné podať v pokladni lyžiarskeho strediska, e-mailom na ski@tale.sk , alebo poštou    na adresu Tále, a.s., Tále 100, 977 01 Brezno.

6.3. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, môže kupujúci požadovať jej bezplatné odstránenie. Predávajúci odstráni vadu v primeranej lehote podľa dohody s kupujúcim. Primeranou lehotou sa rozumie najkratší čas, ktorý predávajúci potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu online skipasu s prihliadnutím na povahu online skipasu a povahu a závažnosť vady. V prípade nedohodnutia sa s kupujúcim je lehota určená na 7 kalendárnych dní.

6.4. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá bráni tomu, aby sa online skipas mohol riadne užívať ako online skipas bez vady, má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť. To isté právo má kupujúci pri odstrániteľných vadách, ak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád nemôže online skipas riadne užívať.

6.5. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá nebráni riadnemu užívaniu online skipasu, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny.

6.6. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy aj vtedy, ak ho predávajúci výslovne ubezpečil, že online skipas má určité vlastnosti, najmä vlastnosti vymienené predávajúcim, alebo že online skipas nemá žiadne vady, a toto ubezpečenie sa ukáže nepravdivým.

6.7. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že v každom prípade bude posudzovať práva zo zodpovednosti za vady individuálne a bude sa snažiť maximálne vyjsť kupujúcemu v rámci svojich možností v ústrety.

 

7. POSKYTOVANIE A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
7.1. Zákazník ako dotknutá osoba oznamuje prevádzkovateľovi svoje osobné údaje žiadané systémom, a to meno, priezvisko, adresu trvalého bydliska, telefónne číslo a mailovú adresu alebo obchodné meno, adresu sídla, IČO, DIČ, IČ DPH, telefónne číslo a mailovú adresu.

7.2. Zákazník berie na vedomie, že prevádzkovateľ spracúva jeho osobné údaje za účelom plnenia povinnosti prevádzkovateľa z kúpnej zmluvy uzatvorenej na základe objednávky  online skipasu a spracovania týchto údajov v informačnom systéme, ktorý má podobu elektronickej evidencie prevádzkovateľa o zákazníkoch.

7.3. Prevádzkovateľ je oprávnený na základe udeleného súhlasu zasielať správy zákazníkovi o jeho činnosti, za účelom poskytnutia informácií zákazníkovi o aktuálnych zľavách a akciách, newsletter.

7.4. Poskytnutie informácií podľa § 19 zákona č. 18/2018 Z.z. v znení n.p.:
a) prevádzkovateľ: Tále, a.s., so sídlom: Tále 100, 977 01 Horná Lehota,  e-mail: zodpovedna.osoba@tale.sk;
b) účel spracúvania osobných údajov a ich právny základ:
– plnenie povinnosti prevádzkovateľa z kúpnej zmluvy uzatvorenej na základe týchto obchodných podmienok a spracovania týchto údajov v informačnom systéme, ktorý má podobu elektronickej evidencie prevádzkovateľa o zákazníkoch,
– súhlas prevádzkovateľa na informovanie zákazníka o aktuálnych zľavách a akciách, odber newslettera,
c) prevádzkovateľ môže poskytnúť osobné údaje osobe zabezpečujúcej účtovné služby, právne služby, technickú podporu a subjektom oprávneným podľa osobitných predpisov,
d) prevádzkovateľ nezamýšľa prenos osobných údajov do tretej krajiny a ani medzinárodnej organizácie,
e) osobné údaje budú uchované po dobu trvania zmluvného vzťahu a štyri roky po jeho ukončení. Vo Vzťahu k údajom, ktoré je prevádzkovateľ povinný uchovávať dlhšie (na účely účtovníctva, plnenia daňových povinností a na účely archivácie), ich prevádzkovateľ uchováva po dobu stanovenú všeobecne záväzným právnym predpisom. Osobné údaje spracúvané prevádzkovateľom na základe súhlasu budú uchovávané po dobu štyroch (4) rokov, počnúc dňom uzatvorenia zmluvy alebo udelenia súhlasu. Po uplynutí tejto doby budú zlikvidované.
f) na základe písomnej žiadosti alebo osobne u prevádzkovateľa má dotknutá osoba právo:
– požiadať o prístup k svojim osobným údajom o opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov;
– namietať spracúvanie svojich osobných údajov;
– na prenosnosť osobných údajov;
– svoj súhlas so zaradením do databázy prijímateľov správ o aktuálnych zľavách, newsletteri a akciách kedykoľvek odvolať,
– podať návrh na začatie konania na Úrade na ochranu osobných údajov SR.
g) poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, avšak bez ich poskytnutia nie je možné uzatvoriť zmluvu a v prípade neuvedenia požadovaných údajov nedôjde k uzatvoreniu zmluvy,
h) získané osobné údaje nepodliehajú profilovaniu ani automatizovanému rozhodovaniu.

7.5. V prípade, ak sa zákazník zaregistroval a vytvoril si svoje užívateľské meno a heslo, je povinný tieto uchovávať v bezpečí a neposkytovať ich tretej osobe. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za následky alebo škodu spôsobenú zabudnutím údajov, poskytnutím ich tretej osobe alebo nezabezpečením ich ochrany zo strany zákazníka a správam zobrazeným na obrazovke čítačky turniketu a riadiť sa pokynmi a príkazmi, ktoré z toho vyplývajú.

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
8.1.
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na webovom sídle a sú platné a účinné počas celej zimnej lyžiarskej sezóny 2024/2025.

8.2. Pokiaľ je niektoré ustanovenie týchto obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto tohto ustanovenia bude použité ustanovenie podľa príslušných právnych predpisov, ktoré je tomuto neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu najbližšie. Ostatné ustanovenia neplatnosti alebo neúčinnosti takéhoto ustanovenia nie sú dotknuté.

8.3. V otázkach týmito obchodnými podmienkami neupravených sa práva a povinnosti strán riadia príslušnými ustanovenia zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalšími príslušnými právnymi predpismi. Aplikácia právneho poriadku iného štátu, ako aj aplikácia kolíznych noriem medzinárodného práva súkromného a procesného, je na základe dohody zmluvných strán vylúčená. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade riešenia sporov vzniknutých z kúpnej zmluvy zakladajú právomoc príslušného súdu Slovenskej republiky.

8.4. Prevádzkovateľ je oprávnený meniť alebo doplniť znenie týchto obchodných podmienok. Týmto ustanovením však nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté za účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

8.5. Za platné a účinné je považované znenie obchodných podmienok, ktoré je v dni a čase uzatvorenia konkrétnej kúpnej zmluvy v internetovom obchode k dispozícii na internetovej stránke prevádzkovateľa.

8.6. Kupujúci má právo si svoje práva a nároky uplatniť a riešiť aj mimosúdnym spôsobom a za týmto účelom podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zák. č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ARS“). Subjekty ARS je možné nájsť na stránke TU  .

8.7. Zákazník môže uplatniť svoje práva a nároky aj prostredníctvom Európskej platformy Riešenia sporov online.

 V Hornej Lehote, dňa: 25.12. 2024